Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 162
Pokaż wszystkie komentarzeWITAM WSZYSTKICH MAM PROBLEM MOJA MZ 250 GASNIE NA SREDNICH OBROTACH NA DOZYCH CHODZI BARDZO DOBRZE GAZNIK IGLICE USTAWIALEM ZAPLON I TO SAMO CALY CZAS TAK JAK BY SIE DUSILA I SWIECE ZALEWA ...POMOCY..POZDRAWIAM..
OdpowiedzJak na moje oko to może być kilka spraw, rozregulowany gażnik (nie iglica) następuje nie odpowiedni skład mieszanki, uszkodzona lub nieodpowiednia (nieoryginalna) świeca, zapchany filtr powietrza, nawet uszkodzona cewka zapłonowa, czy przedmuchy ( słaba kompresja). Każda mz- ka przy tych samych objawach może mieć różne przyczyny np mz ts250/1 i mz etz 250.
Odpowiedzno dzieki tylko widzisz zdejmowalem tez filtr cewki cztery mam swiec z 10 jak nie lepiej i na wszystkich to samo i pluje benzyna z gaznika..
OdpowiedzPlucie benzyny z gażnika hmm.. spotkalem sie z tym.. mialem to w WSK i sie okazalo ze cylinder byl wychodzony i trzeba bylo robic szlifa :D:D
OdpowiedzWitam prawdopodobnie pluje ci benzyną przez zapłon nie ma innej opcji :) Poprubuj ustawić jak serwisówa nakazuje i musi być git.
OdpowiedzNo cóż, ciekawa sprawa, w swojej też miałem sporo problemów. Proponuje podejść metodycznie, na początek stopień sprężania ( 9.5 -10 poniżej 7 napewno będą problemy) świeca najlepiej oryginalna ( nie ISKRA może być NGK, BERU, ISOLATOR, polskie nie nadają się wiem coś o tym) kąt wyprzedzenia zapłonu (2.5 -3 mm przed GMP mz-ki są na to bardzo wrażliwe) spróbuj zamontować drugi gażnik ( najlepiej nie regulowany np. nowy dedykowany do tego modelu) jeśli masz klasyczny zapłon ( z przerywaczem) wstaw moduł zapłonowy elektroniczny( daje on nawet 5 mm iskry). Ja to i jeszcze troche zrobiłem i moja mz ts 250/1 z 1979 roku zaczęła pracować jak szwajcarski zegarek (przejechane od remontu w tym roku ok 1300 km bez problemów). Nie widząc sprzętu trudno określic przyczynę, ale jazda wyremontowaną i sprawna mz-ką ma swój urok. Mnie zajeło rok pracy i 1500 zł (części) by swoją uruchomić i nie żąłuje!
OdpowiedzSprzwdź kondensator.
Odpowiedz